Bättre.

Jag mår sjukt mycket bättre. Att det kan förändras så fort. Visserligen borde jag vara mer lack nu än innan men vafan, sånt kan inte jag bestämma. Jag är fruktansvärt nöjd och längtar hem ännu mer. Den här påsken ska bli den bästa.

Ann ringde nyss och tjoade och tjimade. Hon hade varit på någon kiosk och snubblat över en skurhink, lagt sig på golvet och skrattat. Så ringer hon mig. Hon är charmig den där valacken. Snart ses vi - miss you.


Ska göra lite mat nu och fördriva tiden tills jag ska hämta fyllon på nöjes senare :) Rätt kul att skjutsa och vara nykter. Då minns man allt som sagts och gjorts sen kvällen innan, plus at man slipper må kiss dagen efter. Men nästa helg, då ska VI ut. VI. Jaaaa ni hörde rätt. VI ska ut.


Kommentarer
Postat av: chefen

Akta dig för att spänna bågen för högt. Du har gått på så många nitar förr pga den här personen. Om allt fungerar så är det väl bra men ha en beredskap på att det kan bli som tidigare och släpp inte iväg känslorna förrän en viss person visat vad han går för. Han borde väl mogna någon gång han med och uppföra sig som en vettig person. Tag dig i akt. P M

2009-04-05 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0