Blod, svett och tårar.

Jag, Emma och Johan sitter med varsin laptop hemma hos mig och skriver allt vi har på den här förbannade hemtentan. Blir då aldrig klara. Plus att vi bara får skriva max 6 sidor vilket inte är det lättaste. Vi sitter här och minskar radavstånd, byter teckensnitt och storlek men inte f*n blir det lättare för det. Lite väl knappt att ge oss ett maximum på 6 A4 när det är en hel roman som ska skrivas. Att jag dessutom är töntigt utförlig gör inte saken bättre, värdelös på att korta ner. Visst kan jag välja ut det viktigaste och det som ska vara med men sen skriver jag ju hur mycket som helst om det och sitter och klagar på att jag bara har 1,5 sida kvar. Emma är däremot en jäkla haj på detta.

Måste äta något också, tycker att jag inte gör annat än att äter och pluggar nu för tiden. Fat kid goes beach 09? Not.

Längtar hem lite extra till valborg nu.. Har redan planerat vad jag ska göra alla dagarna.. Åker upp på onsdag med Ulla & Johanna.
Torsdag: Hämta grejer på granngården åt bror och åka dit med dom. Mysa med honom, Malin, Frida och nytillskottet Matilda som jag inte har träffat än. Ska bli hur mysigt som helst. Därefter är det snabbt hem, göra i ordning sig för att grilla med mams, paps, Eva & Uno. Utgång senare? Hope so...
Fredag: Blir helt lugnt förutom MHE kl 14.
Lördag: Hillcross på dagen *längta massor* och utgång på kvällen, rättvik kanske?
Söndag: Vakna och se till att bli mänsklig för att packa in Ulla & Johanna i bilen och bege oss ner mot Kallestad igen.

Hade inte gjort mig någonting om jag kunnat stanna några dagar extra. Men men.. Får ta vara på den tiden man har. Ut och flänga hela dagarna och nätterna, får se till att bli lite omhändertagen av M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0