Busy...

Försov mig i morse igen. Hade ställt väckning kl 8.15 för att gå till skolan 9, möte/arbete med basgruppen... Meeen som vanligt sket det sig. Johan ringde och väckte mig 9.08.. Tack vännen :)

Kom hem för någon timme sen, har ätit en sen frukost och kikat på Top Chef. Tycker att det är asbra, härligt att kika på när dom lagar all smällgod mat. Ska nu läsa igenom en artikel tills imorgon, plugga en jäkla massa juridik, gå en eftermiddagspromenad och packa inför imorgon. Åker hem till Mora över valborg. Usch vad jag längtar. Efter att vakna och äta frukost med pyamas på mig i soffan medan mams och paps kollar på tv. Sitta ute i nya utemöblerna på verandan i solen. Hälsa på bror m. familj och mysa med barnen. Grilla och dricka vin. Sitta i solen på hillcrossen och dricka öl och sist men inte minst - mysa en massa. Jättemassa. Tyvärr lär jag plugga juridik trots att jag är hemma, men men. Inte många veckor kvar i skolan nu. Börjar sakta men säkert se ljuset i tunneln..

Flo Rida - Right round

Kommentarer
Postat av: chefen

Betr skolan så är det inte så synd om dig som du tror. Kämpa på så kan du sedan njuta av sommaren på olika platser i vårt avlånga land. SLUTA tycka synd om det för det är det inte.

2009-04-29 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0