Chafför.

Ikväll har jag figurerat chafför, som sagt. Var iväg till Johan och umgicks lite med honom tills det var dags att leta rätt på det drucka folket. Åkte in till torget och lyckades leta rätt på dem. Har precis tryckt i mig ett par mackor och en cider *något måste man belöna sig själv med för att man är så lugn och sansad*. Haha. Nu ska jag lägga mig och sova gott och länge. Promenad imorgon bitti igen, eller - när jag vaknar, dvs runt 13. Då blir det promenix. Älskar vårvädret.



Det är sjukt. Att man har gjort saker för flera år sen som påverkar det som händer nu.
Jag har lärt mig att tänka både en och två gånger på vad jag gör och vad det påverkar.
Tänk om man kunde göra om det som varit. Ändra. Ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0