Fort.

Sjukt vad fort tiden går alltså. Speciellt nu när det börjar bli vår. Åkte in till stan och donade lite ärenden idag, var dock tidig så jag satte mig på en bänk nere vid älven i typ 10 min innan det var dags att ta tjuren vid hornen och dona lite. Solen sken, klarälven glittrade fint, folk var ute och joggade, åt glass och var glada. Sånt gillar jag. Har redan slagit ihjäl flera flugor här i lägenheten i år, och igår hittade jag en död nyckelpiga i mitt fönster = vår!

För exakt en månad sen idag var jag på Nöjes och Volbeat. Underbara kväll. Skulle betala en hel del för att få uppleva den igen. Tycker att det känns som att det var igår, men tydligen är det redan en månad sen...

Har ätit, diskat, städat och tvättat en maskin ikväll. Skönt. Älskar att kunna ligga på soffan och det är nystädat och fint i lägenheten.

Nu är det bara två dagar kvar. Eller - om två dygn såhär dags är jag HEMMA. Bästa påsken.



Underbara kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0