Inte varje dag.

...kungen kommer till skolan. Dessutom har fått sjukt myket uträttat idag. Kl 10,20 infann jag mig på tandregleringen och fick rälsen i överkäken insatt. Ni kan nu kalla mig för ugly Karro, jag är nära släkt med allas våran ugly Betty. Likheten är slående. Efter mitt tandläkarbesök begav jag mig vidare ut till Bergvik för att köpa ett vitt linne *behövdes*, dust it *behövdes ännu mer* och ipren *som jag nu inte klarar mig utan*. Åkte in till stan och solade en halvtimme, vill helst inte se ut som en vitryss nä rjag ska hem till Mora över påsk. Ska sola någon mer gång när jag är i Mora, passa på att hälsa på på jobbet och diskutera jobb i sommar. När jag efter solandet kom hem till kp igen möttes jag av en sjuuuk folksamling utanför stora entrén till uni. Röda mattor utrullade och grejer. Då slog det mig att kungen skulle ju faktiskt kika förbi idag, han stod fast vid sitt ord och kom med Silvia, ett gäng från säpo och några poliser prick 13.15.. Hyvens kille den där kungen, och Silvia kläckte ju till och med ur sig ett "nämen!" till Filip som stod beredd med kameran i högsta hugg och fick ett par bilder. Jag snodde dom av honom. Efter kungens besök fortsatte jag hem till mig. Gjorde i ordning mig, åt och knallade tillbaka till skolan för lite ppu. Fast kungen var mer intressant.







Kommentarer
Postat av: Tommy

DUST IT är så jävla grymt!!! finns inget bättre att piffa till ett hår PRECIS som man vill ha det.....

2009-04-02 @ 09:17:57
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0