Makalöst.

Jag är så jäkla dålig, helt värdelös faktiskt. Ställde väckning 6,45 i morse då vi hade obligatoriskt moment i skolan 8,15. För att vara helt säker på att ta mig upp och komma i tid så ställde jag både mobilen *som jag hade bredvid sängen* och väckarklockan *som jag ställde på köksbordet*. Klockan 8,15 ringer mobilen, jag svarar med ett nyvaket läte och hör hur Johan frågar vart jag är. Med andra ord - jag tog mig inte upp. Vaknade precis när vi började. Var bara att slänga upp håret i en tofs, dra på kläder och kasta sig ut genom dörren utan frukost i magen. Kom ca 20 minuter sent och skrev upp mig på närvarolistan det första jag gjorde. Med andra ord var ingen större skada skedd förutom att jag är fruktansvärt irriterad och förbannad på mig själv. Hur ska jag göra för att ta mig upp?

Någon som har bra tips?

Väl i skolan berättade Cissi att hon fått VG på hemtentan *grattis hun*, jag loggade in på kaus sida direkt jag kom hem och kollade vad jag fått, var helt säker på att det gått åt skogen precis som mycket annat gjort på slutet.. MEN - fick ett fint och prydligt VG jag med. Görnöjd då läraren vi hade i den kursen inte är världens lättaste att handskas med.

Ska vila lite, äta och plugga juridik innan jag far hem till Cissi vid 15.

Kommentarer
Postat av: chefen

Fler väckarklockor på olika ställen i lägenheten och satta med cirka 3 - 5 minuters mellanrum. Då kommer du garanterat att vakna för om man måste upp var 3 - 5:e minut så blir man irriterad och vaknar. Då slipper du komma för sent. Det finne fler klockor att få hemma. P & K M

2009-04-22 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0