Skit skit skit.

När jag trodde att jag skulle kunna slappna av och börja leva igen så skiter det sig när man minst anar det. FAN! Jag hatar det här. Vill fan bara lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och aldrig mer gå upp. Bara ligga där, resten av mitt liv. Så känns det idag, rätt så precis förklaring faktiskt. SKIT. Jag hoppas att jag klarar av det rätt bra den här gången i alla fall, har sett fram emot mora sjukt mycket och vill inte att den *förmodligen* sista helgen där innan sommaren blir förstörd. Speciellt inte på grund av demoner som denna.

Ska äta lunch nu och gå tillbaks till skolan för att dona med b-uppsatsen.

Har ingen lust med något alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0