VÄRT.

Den här dagen är fruktansvärt värd måste jag lova. Vädret är underbart, hemtentan är gjord och tandställningen gör inte skitont. Har varit på Bergan med Ulla nyss och handlat och donat. Så jäkla skönt att inte ha något för sig i helgen. Däremot är jag sjukt sugen på fest. Hur kan man inte vara det en dag som denna? Plus att dagar som den här gör inte direkt att jag längtar hem till Mora mindre. På onsdag är det dags, förhoppningsvis kupolen på torsdag. Tänkte se om man kan svänga förbi hos Robert, Malin, Frida och bebismagen också :) Det är kärlek







Nomy - You better die young

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hörru poséarn ;D det var värt att handla lite på maxi iaf kan jag lova. Konsum kan äta mig...

2009-04-02 @ 18:24:08
Postat av: chefen

Om du inte plutade så in i vassen med munnen skulle du faktiskt vara ganska snygg. Plutandet förstör - det vet du vid det här laget. Ta nya kort utan plut så blir du hur fin som helst. P & K M

2009-04-02 @ 19:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0