Bra dag, egentligen...

Idag kan bli en sjukt bra dag, om jag bara gör det jag ska. Hade tänkt springa en sväng nu när jag vaknade för att äta en god frukost när jag kom hem, duscha läääänge. Mina pärmar hade behövt organiseras lite och det behöver dammsugas. Jag hade ätit något gott och gjort i ordning mig för utgång och haft skitkul ikväll, med gott samvete för att bra jag uträttat idag.. Meeeeen, sen ska man komma sig för att göra allt också, och så har jag ont i magen idag. Ska försöka styra upp det här.

Blev ingen utgång för mig igår, var hemma och kollade på tv istället, totalt parkerad i soffan. Behövdes verkligen, var sjukt skönt. La mig vid tolv och vaknade för typ en halvtimme sen, har alltså sovit 10,5 timme. Trött tjej? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0