Ett gäng.

Och så var man tillbaks i Ktown. Jag och mamma åkte ner igår morse, kom fram runt 12 och drog ut på IKEA en sväng, passade även på att inhandla lite nödvändigheter på Maxi. Hon for hem runt 18,30 och lämnade mig själv med all packning - men det var rätt åt mig. Det ska kännas när man packar för mycket! Hursom. Jonas och hans bror kom hit igår kväll och hjälpte mig att dona lite med datorn och tog några öl. Trevligt att det kommer ner lite mer morafolk. I ärlighetens namn hade jag hellre stannat hemma i Mora än åkt ner hit. Men vad gör man, alla dessa måsten. Kiss på dem.

Kan bjuda på lite bilder från i motor & musik samt Annikas lilla kalas.



















Det får räcka just nu.
tata


Kommentarer
Postat av: natta

Jag hade också mycket hellre stannat kvar i mora, hade kunnat varit kvar där tills på söndag, men nejdå nu sitter jag här i gbg. men det blir nog bra det också :P



2009-08-23 @ 13:45:15
URL: http://nathaligrannas.blogg.se/
Postat av: Karro

Ja, det lär det väl, bara man kommer igång med allt så :P

2009-08-23 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0