Flitigt.

Jag vet, jag måste vara världens flitigaste eftersom mjag har skrivit så sjukt mycket i bloggen i sommar. Nä, riktigt så äre ju inte. Har varit i mora sen den 4e juni, bara åkt till karlstad en snabbis den 22-23e juni för att gå till tandläkaren och köpa grejer till mamma på ikea. Hursom, det har varit fruktansvärt skönt att bara vara här i sommar och inte ha gjort särskilt mycket. Har blivit ett antal vinkvällar på Marias veranda, en hel del jobb, en vända till P&L, ett par kvällar i malung och nu sist musik och motor i Älvdalen med Annika. Jag som brukar fara runt lite överallt på somrarna. Typ till Öland en vecka, minst en helg i stockholm... Men nja. Har varken haft råd eller ork, dessutom har det ju varit kasst väder större delen av sommaren. Får väl hoppas att jag är pigg nog att orka med allt i K-town nu när jag latat mig och varit hemma så mycket.

Ska ta och göra i ordning mig lite nu för att få lite gjort även den här dagen. Är ledig i några dagar nu tills på torsdag. Sen jobbar jag torsdag, lördag och söndag. Sista dagarna för sommaren - verkar det som. Nästa helg, 22-23 nånstans, far jag tillbaka hem till mig och lämnar Mora för den här gången.

Kommer lite bilder från sommaren sen. Ska få ordning på kamera och dator som krånglat i omgångar under hela sommaren. Men nu tror jag *och hoppas* att allt ska fungera igen.

Kommentarer
Postat av: Spunk

Åååh jaa, det var så sjukt kul!!

Favorit i repris på lördag vettja!

och du ska vi grilla lite innan eller?

2009-08-11 @ 22:14:43
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0