Ibland så...

...tycker man att det var bättre förr. Har precis skrivit upp vårat schema i min kalender och tänkte att jag kan väl mysa till det lite såhär en söndagkväll när det börjar bli småmörkt ute rätt tidigt på kvällen och hösten knackar på dörren. Tände lite billiga doftljus från IKEA *som vanligt* och funderade över mysmusik, Anna Ternheim = given. Började lysna på henne lite hit och dit för lite drygt ett år sen och kom på att det är snart ett år sen allt var perfekt, eller i alla fall skitbra. Inte för att det är jättemycket sämre nu men, det var sådär bra så att man blir varm i hela kroppen. Jag och Emma gjorde tenta, pluggade som djur, drog upp till mig för att packa en väska och åkte till Norge, Oslo närmare bestämt. Tentan var gjord, två tjejer i en bil i flera timmar med hög musik och ännu högre skratt - kan det bli fel? Sen var jag nog lite kär också, var nog därför jag blev lite varm inombords och log åt det mesta. Det var sådär, bra. Perfekta helgen med mys och trevligt sällskap i höstmörkret. Ja tack?

Det är ju bra nu med. Skolan har inte riktigt kommit igång på allvar än, men snart så. Jag har varit en hel sommar hemma i Mora och det var skönt, lägenheten är nystädad, det är småmörkt ute och småhöst, doftljusen är tända och Anna Ternheim är med, men det är inte riktigt samma sak som då. Inte riktigt lika bra som förr...

Kommentarer
Postat av: chefen

Tänk på att du snart få var tillsammans med alla i hela släkten mamma, pappa, bröder, svägerskor och alla syskonbarn. Gissa om vi ska ha det härligt alla

tillsammans. Det är något att längta till. För övrigt vore det bra om du to bussen hem innan vi ska till Mariestad så kunde du åka med oss direkt från Mora. Vi får se vem som tar med sig husvagnen till Mariestad jag eller Robert. Som det är nu kna jag ju inte ta den men det kanske löser sig. Vi hörs snart. Puss

2009-08-31 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0