Makes Karro go mums

Har uträttat tusen ärenden idag känner jag. Så skönt att få något gjort även på lediga dagar.. Om två timmar ska jag ta tåget till bror för kräftätning och kanske en nubbe eller fler. Vin tror jag att det blir i alla fall. Robin är snällast i världen och hämtar mig på tåget när jag kommer tillbaka till mora sent ikväll. Inte nog med det, snackade med Runää idag och han bad mig ringa vår kära vän David som är på väg från södra delarna av detta avlånga land upp till Luleå. David behöver någonstans att sova och visst kan han sova över här. Ska bli kul att träffa honom, inte setts sen nyår 07/08! :)



Dags att börja göra sig i ordning nu.

Mika - We are golden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0