Obra.

Idag är näst sista dagen i Mora innan det bär av tillbaks till verkligheten igen. Vill nog vara kvar här ett tag till, men det ena man vill och det andra man ska! Nej, faktiskt kommer det bli kul att komma tillbaka också. Få rå om sig själv, sin egen lägenhet, göra vad man vill när man vill och sist men inte minst - träffa alla igen. Det är nog det bästa. Dessutom vet jag att när jag kommer till Ktown kommer jag kunna planera in en trip till Sthlm också, ska bli skönt att veta när jag kan åka och verkligen göra det. Sätta planen i verket. Kommer nog bli gött :) Det stör mig dock att sista dagarna här i Mora blir så jäkla krystade. Man är i ett vakuum där allt och inget händer - samtidigt. Jag ska och vill träffa en massa kompisar, tvätta och dammsuga bilen, städa och tvätta en jäkla massa kläder innan jag åker. Till slut blir det så mycket att göra att man inte gör något alls.

Igår var jag hos bror, Malin och deras två sockerbitar till döttrar och åt kräftor, pratade och kollade en massa på tv. Myskväll. Hur kul som helst att göra det innan jag far. Och hur gott är det inte med kräftor?! :) Robin var världssnäll och hämtade mig på tåget och skjutsad hem mig när jag kom till mora igen kl 23,30 igår kväll. Tack! :)

Blev ett jäkla  tjat om att fara till Ktown, men men. Det är det som upptar min tid just nu med allt jag gör och allt jag tänker. Det får ni stå ut med ;)

Volbeat - You or them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0