Thank you for the music

Imorgon såhär dags sitter jag i lägenheten i Kallestad och har rätt tråkigt, tror jag i alla fall. Har en del att göra när jag kommer dit men det blir väl inte roligare för det. Jag har i alla fall haft det redigt gött i Mora. Får planera in en resa till sthlm så snart jag kan, så jag har något att se fram emot.

Idag har inget gått som jag hoppats eller planerat. Det hela började egentligen igår när jag skulle skjutsa pappa till Vinäs - mina blinkera på bilen slutade fungera. Robin var världssnäll som vanligt och kikade vad som kunde vara fel, men hittade inget så jag lämnade in bilen idag. Det var tydligen ett relä som lagt av och dom hade inte delar hemma på volvo, kommer till veckan. Så det sket sig att få med bilen till Ktown. Dessutom så började min dator krångla för någon månad sen så mammas kompis la över allt jag hade på datorn till en extern hårddisk så att det inte skulle försvinna när datorn var på lagning. Nu har jag fått tillbaka datorn men den där jävla bonden som har mina saker på en hårddisk har tappat bort hårddisken och försöker hittaden. Han tror att han har hittat den men nu har han tydligen råkat ta bort allt istället. Jävla rikspucko. Idiot.

Som ni märker går allt som smort. Nu ska jag fixa i ordning med kräftor tills mamma och pappa kommer hem. Sista kvällen i älsklingshålan.



CRASHDIET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0