trött tjej

Skulle ha jobbat sista dagen i söndags men så håller Anna på att flytta och kunde inte jobba idag och imorgon, så jag tog hennes pass idag i alla fall. Imorgon ska jag till bror, Malin, Frida och Matilda och äta kräftor och dricka gott. Hursom, dagens arbetsdag ville då aldrig ta slut. Som vanligt underbemannat och tusen saker att göra samtidigt. Jag var själv i städ på hotellet medan Sandra och Mikaela var i restaurangen, ingen i disken så det var bara att sälla sig där nån timme då och då för att röja. Men men. Jag trivs sjukt bra på jobbet, bättre än på något av de andra jag haft. Skitbra kollegor, bra tider - fast lite väl mycket att göra ibland. Pengar i plånboken blir det i alla fall.

Imorgon då, åker till bror i Tällberg kl 16,30 med tåget. Sen blire kräftor och annat gott, ska bli hur härligt som helst att träffa dom. Speciellt innan jag åker till Karlstad. Dessutom har lilla Frida har blivit stor och fyller två idag. Det är galet hur fort tiden går, tycker det var igår hon föddes jag. Grattis stumpan, kärlek ♥

Nu tänker jag prata lite med Jon på msn innan jag ska hoppa in i duschen, göra lite mat och kika på en film innan det är dags att sova. Om jag orkar hålla ögonen öppna så pass länge efter en dag som denna.

Massage skulle bannemig sitta fint just nu ... någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0