För trött för en rubrik.

Fattar inte hur jag kan vara så totalt dödstrött? Somnade inte speciellt sent igår och vaknade vid 11 idag, sov nästan hela vägen till Karlstad på busen. Ändå är jag så slut att ögonen vill trilla igen vilken sekund som helst? Ska krypa ner och sova en sväng tror jag. Skönt att lägga sig nu, få sova till 8 imorgon och förhoppningsvis vakna pigg och slippa stressa till skolan. Kanske till och med hinner med lite smink och frukost.

Har fått en del gjort sen jag kom hit i alla fall. Tvättat en massa, diskat ännu mer och packat upp. Kändes hemskt nödvändigt att packa upp när jag ändå ska packa ner allt på torsdag igen. Men men, varför göra en sak enkel när man kan krångla till det?

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0