Julstök.

Julstökade och städade här hemma igår, blev faktiskt smällbra. Rätt mysigt faktiskt. Nu är det bara lussebullar, pepparkakor, glögg och N som fattas. Men han kommer till helgen.. Glad tjej.

Är hemma på lunch en sväng nu från en faktiskt rätt så intressant föreläsning om utvecklingsstörda. Ska slänga i mig nåt käk lite fort och dra tillbaks. Hämtade ut min tenta med alla kommentarer på vägen hem nu, skitbra. VG. Brabrabra! Världsklass på kommentarerna också. Ibland måste man får skryta lite.

När jag kmmer hem blir det mer plugg och en rätt tidig kväll tror jag.

GRATTIS till Sara som fyller 21 idag också. Hoppas din dag blir awesome hun.

Black Eyed Peas - Meet Me Halfway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0