Karlstad en snabbis,

Åker med bussen till Karlstad om knappt en timme. Niclas har precis åkt till jobbet och jag väntar på att Annika ska hämta mig så vi kan ut på lite bus innan det är dags att åka. Ska bara dit för föreläsning imorgon och på fredag, så på fredag eftermiddag bär det av mot Mora igen. Ska ta och beställa lite böcker så jag kan plugga på lovet tänkte jag. Måste verkligen ta tag i den här kursen nu.

Jag och Annika var ute och for igår också *som vanligt* och åkte i en rätt brant backe med bilen. Det kom nån filur och gick mot oss på sidan av vägen.
Jag: Fan, hade hon/han inte kunnat trilla nu, det hade väl varit kul?
Annika: Ja, så den hade halkat in under bilen, jag hade kört över den och hamnat i fängelse. SKITKUL VA?

Nu kom fröken, dags att göra ett ryck.

Journey - Any Way You Want It

Kommentarer
Postat av: Spunk

Ja, inte hade det väl vart så kul heller =/

Dessvärre hade det ju vart kuligare om denne hade trillat typ ner i dike;)

2009-12-16 @ 08:41:11
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0