Måndagsmys.

Vaknade i tid i morse, vid 10, samtidigt som N. Skitmärkligt att vi vaknar samtidigt varje morgon utan väckarklocka eller annat tjaffs. Men men. Han drog iväg till Gesunda och åkte snowboard medan jag och mamma for ner på stan. Fyndade en massa saker. Nya jeans som jag gått och spanat in ett tag, pälsväst, korallfärgad kofta, en helt vanlig vit tröja med 3/4 ärm och en svart likadan fast med lite "puffärm". Var ner igår och köpte underkläder och en klocka. Nu är jag nöjd tjej. Var skithärligt och lagom kallt ute, mysdag med mamma på stan.

Ska till Maria och äta tårta om en timme, hon fyller år idag. Sen kommer N och hämtar mig så sover vi ute i Nusnäs inatt. Ligger just nu och dricker lite vin och lyssnar Mustasch. Älskart. Fick ett mms av bror min, såg knappt vad det var så jag ringde och frågade vad han pysslade med. Tydligen var det Mustasch som spelade nationalsången på Ullevi, tydligen är bror där. Tydligen vill han göra mig lite avis... Han lyckades.

GRATTIS MIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0