Mora ♥

Nu håller jag på att packa för fullt, är faktiskt nästan klar med allt. Ska bara diska lite, dammsuga och packa in mig i bilen så är jag på gång sen. Först till Ulla & Kans för att ta med lite av deras grejer hem, sen till Bergan för att köpa mössa till Niclas och smink till mig själv. Därefter bär det av till Kil för att säga hejdå till Emma. Seeeen är det Mora som gäller. Lär ta ett tag innan jag kommer iväg, som vanligt när jag ska göra något. Min plan var att jag ska vara hos Ulla & Kans vid 16,30 och vi får väl se hur det går med den saken. Som Niclas säger: När du säger att du har gjort en tidsplan, då är det lika bra att göra en egen.

Men men. Sitter och bränner lite skivor att ha i bilen nu. Mustasch, Crashdiet, Hardcore Superstar mm. Lär inte vara tyst en sekund i bilen.

Ah, kom på att jag ska tanka och köpa mig en Dr. Pepper också innan jag far. Det är standard när man far hem på vintern.

Antar att jag knappt kommer skriva här alls när jag är hemma. Men ska försöka skriva ett inlägg nån gång mellan allt jobb och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0