Superonsdag.

Har en totalbra dag idag, i alla fall hittills. Skitbra verkligen. Är knappt orolig eller rädd alls, inga nojjor, bara det i sig är värt att fira. Sen att jag tog mig upp i tid, gick sminkad till skolan med kalaskläder, hann i tid, hade en värd förleläsning med en underbar föreläsare gör ju inte saken värre. Hon erbjöd sig till och med att låna ut en bok till mig som jag tänkt köpa, så där sparade jag typ 300 (?)... Jag klagar verkligen inte. Ska käka lite lax nu och kolla på Ghost Whisperer innan det är dags att ta itu med lite plugg och fara på Bergan med Johan. Niclas vill ha en randig mössa och jag är supersnäll och grejart.

I övermorgon är det dags att packa in Ulla, Kans och mig själv i bilen och fara mot Dalarna för lite jul(ledighet). Ska ju faktiskt jobba varje dag fram till jul, från och med lördag. Men det gör inte ett smack. Saknar massa folk, som fan. Mamma & Pappa, Annika, Maria, Robert med familj... Just ja, N också.

Hardcore Superstar - Bag On Your Head


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0