Today is a good day.

Hoppas jag i alla fall. Vaknade dock med årets huvudvärk, hade ju ont i skallen igår också, ska det fortsätta idag (?)... I alla fall. Tog mig inte upp ur sängen utan tog en alvedon, drack en massa vatten och somnade om. Vaknade runt 11 igen och ringde en massa samtal till alla möjliga. Ska hänga lite tvätt nu, slänga i en ny maskin och dammsuga tänkte jag. 13.15 är det dags för skola. Efter den ska jag pallra mig till maxi och storhandla. Niclas kommer ikväll och det hade vart skönt att ha mat hemma så vi slipper ut och ränna i helgen. Gött att bara kunna ligga hemma och inte röra en fena.

Alexandra kommer förbi en sväng snart också.
Hungrig är jag.. Ge mig mat.

Mustasch - Dogwash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0