Vara ensam?

Nej tack. Igår var det dags för Niclas att packa in både sina saker och sig i bilen och fara till Mora igen. Vad gjorde jag då? Jag packade in mina saker och mig i bilen och följde med. Tjejen som förr älskade att ha en helg ensam, alldeles för sig själv, vet inte hur man gör det längre? Nu är det mys och N hela tiden, beroende? :) Vi kom till Mora vid 19, lämnade grejer hemma hos mig och åkte till Niclas i Nusnäs för lite käk, mums. Vidare till hans pappa en sväng, myskväll. Gick hem där ifrån, härligt med lite frisk luft innan man ska sova.

Är alltså som sagt hemma i Mora, Niclas jobbar till halv tio ikväll så jag ska passa på att plugga en sväng och umgås med mams och paps. Dom var ner till Västerås igår och hämtade nya bilen så den lär provas också, tänkte jag. Har i alla fall unnat mig en redig sovmorgon, ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen men det är väl dags att göra ett ryck snart. Hungrig som ett djur. Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Lisa med hennes tjejer. Känner inte så många av dom men Lisa har jag träffat och så ska ju Annika och hennes syster dit, det är Annika som drar med mig. Ska bli trevligt :)

Måste tacka alla för massa gratulationer på min födelsedag (9e dec). Svårt att säga tack till alla var och en så jag slänger ut ett stooort tack här. Ni är världsklass! :)

Duscha, äta, plugga, tjejkväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0