Fläsk.

Har legat i en hög i fasters soffa hela kvällen. Åkte dit vid 18, vi åt en massa god mat, pratade och skrattade. Fortsatte kvällen med att kika på På spåret ... Faktiskt så var det rätt kul, jag kände mig riktigt bright när jag kom på att "grus i självförtroendet" skulle vara Sandiego. Är inte alltid så blond som jag verkar ;) Slutligen kikade vi på När lammen tystnar. Varken Maggan eller Ola hade sett den och den är ju trots allt en klassiker - obligatorisk.

Kom hem för en timme sen, ganska pricksis. Ska äta lite yoghurt och kika på ett avsnitt av SATC och börja tänka på refrängen. Måste verkligen städa imorgon, det här funkar inte.

Jag smider stora planer.


TJUSS


Kommentarer
Postat av: chefen

Vänd inte upp och ner på dygnet nu igen. Du måste tänka på att vara rädd om din ömtåliga mage och det innebär släckt lampa och god natt FÖRE 23.00 på kvällarna nu när vardagen och allvaret börjat igen.

P & K M

2009-02-21 @ 17:27:51
Postat av: alexlight

Men du, den filmen har jag inte sätt :P ....

Se till att få allting klart nu lillasyster... kram från mig!

2009-02-21 @ 18:37:55
URL: http://alex.team-gamegear.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0