Melodifestival.

Jag gillar inte melodifestivalen, men man lär ju hänga med så här sitter jag och målar naglarna. Var precis ner på Pressbyrån och köpte lite godis och en B&J - cookie dough. Mums. Jag som skulle bli nyttig nu - ajaj! För övrigt har jag inte fått särskilt mycket uträttat idag. Rättare sagt inte ett skit. Vaknade vid 11.30 av att Eva ringde och väckte mig, därefter parkerade jag mig i soffan med frulle och tänkte kika på SATC en stund, det hela resulterade i att jag kollade precis hela dagen. Beroende. Har faktiskt pyamasen på mig än. Man får ha såna här dagar. Imorgon blir det andra bullar. Städning och plugg. Skulle behöva en personlig assistent som såg till att jag gör det jag ska på dagarna. Självdiciplinen ligger fortfarande begravd under husgrunden.

Pratade med Runää och Micke i telen nästan en timme idag. Me likes. Saknar.

På fredag ska jag gå på bio. Män som hatar kvinnor  it is. Har läst boken *eller ja, böckerna* så jag måste se filmen. Stig Larssons böcker är hemskt värda - läs!

Jävla melodifestival. Ovärt. Ska se om det är ngt annat bra på tv, eller om jag har ngn film på datorn jag inte sett än.

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0