Mitt i natten.

Ni undrar säkert vad jag gör uppe vid den här tiden, det gör jag också. Magen krånglar så jag äter lite yoghurt och försöker få den att låta mig vara människa och sova. Jag är så förbannat trött på den nu, skulle sälja den på blocket om det gick. Fyfan. Men jag är inte bitter.. (?)

Har gjort klart min komplettering på Svinalängorna ikväll, Johan var här så jag lagade mat en sväng så åt vi och skrev. Slog våra kloka huvuden ihop. Eller nåt. Blev i alla fall någorlunda okej, ska skriva ut den innan jag lägger mig så jag kan lämna in den imorgon. Skönt. Bara omtentan (på hemtentan som jag missade att göra när jag var i Härnösand) kvar att göra så är jag klar med förra delkursen. Fokus till 110% på juridiken. Idag gillade jag den, juridiken. Intressant föreläsning med lagar med lite mer "action" i och inte bara en massa förvaltning, det står mig upp över öronen. Idag blev juridik och jag goda vänner. Me likes.

Ska bli skönt att åka hem över helgen. Saknar mamma och pappa massor. Ikväll saknar jag pappa lite extra. Ringde upp honom ikväll och snackade lite lagar. Haha.. Bara sådär ;) Jag och Johan hade lite funderingar. Min pappa är fanimig bästa pappan i världen. Mamma också, fast hon är bästa mamman ;)

Sen jag skjusade hem Johan har jag hunnit packa allt som ska med hem, så nu slipper jag bekymra mig över det imorgon. Häääärligt.

En sak till.
B - jag är fruktansvärt jävla besviken på dig. Dret. Jag och Alan ska i alla fall försöka pallra oss till England inom en relativt snar framtid när ekonomin tillåter. Vi ska slå världen med häpnad. *Är planen i alla fall*

Jordin Sparks - Tatto
Ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0