Tillbaka till verkligheten.

Kom tillbaka till Karlstad i förrgår, kan inte bestämma mig om det är okej eller inte. Eller, okej är det väl, men jag hade nog hellre stannat i Mora ett tag till. Man saknar inte kon förrän båset är tomt.

Juridiken har börjat nu, hade föreläsning från 13.15-16.30 idag med nån kostymnisse som snackade på rätt friskt. Blev en hel del anteckningar som ska skrivas rent imorgon, dessutom ska jag städa lägenheten och infinna mig hos min faster och hennes Ola kl 18 på middag. Det är fanimig på tiden, har bott här i snart ett halvår men har inte träffat dem sen jag flyttade in - talanglöst. Ska bli mysigt i alla fall, härligt att ha lite släkt även här i Karlstad *trots att vi inte ses särskilt ofta*

Fördrev kvällen ute i Kil hos Emma, hämtade upp Johan på vägen. Våldgästade henne en sväng, eller snarare några timmar. Såna här kvällar gillar jag.

One womans trash is another womans treasure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0