Att få saker och ting uträttat.

De senaste dagarna har jag fått sjukt mycket uträttat. Igår vaknade jag för sent, sprang till Madde *frisören* med en väska full med körkortsböcker, var klar med klippningen och färgningen vid 13.30 då jag fortsatte till Kaffestugan för att köpa med mig lunch. Vidare fortsatte min dag nere på trafikskolan. Satt vid datorn och pluggade teori till 16, då det var dags för körlektion. Därefter satte jag mig vid datorn någon timme till och fortsatte upp till noret på dansträning. Boogie blev det. Efter dansen åkte jag till Susanne i Färnäs för en halvtimmes massage. Kom hem runt 22.30. Hej och hå! Idag har jag haft körlektion, teorilektion och suttit vid datorn ett tag till. Just nu sitter jag och försöker få ordning på min jävla fältstudiekomplettering som jag ska mejla in så fort jag kan så jag får den ur världen.

Sigge *min lärare på trafikskolan* berättade idag att Volvo är sålt till Japan, eller nåt. Kan det stämma? Varken Volvo eller SAAB är svenskägda längre - vilket de inte varit på länge. Snöröjningen i Mora är det en massa fransmän som tar hand om, hotellen städas av thaiorna. Vad har VI kvar? Mihi, jag och Sigge har intressanta diskussioner när vi är ute och kör i den röda lilla peugeoten (stavning?).



The truth is - it isnt just the men, it´s all of us, who is single gets a little freaked out from time to time. But we keep trying because we have to figure, if the worlds fatest twins can find love there is hope for all of us. Somewere, out there, there is another little freak who will love us, understand us and kiss our three heads and make it all better.

Kommentarer
Postat av: chefen

Det stavas Peugeot. Det finns utmärkt stavningshjälp på Internet om man bryr sig om att titta där.

Det är bra att din dag är full av givande aktiviteter. Det viktigaste är dock att se till att få nog med sömn och då menar jag inte att du ska sova bort hela förmiddagarna. Det går faktiskt att lägga sig före 01 - 02 på nätterna. Skärpning!!!!

Leta inte efter "den rätte" han kommer tids nog ochdå när du minst anar det. Glöm inte vad jag sa om att ge en och annan en chans - låt dem jaga lite men stäng inte dörren. Det är inte alltid du som ska jaga - det brukar inte bli så bra då.

P & K M

2009-01-29 @ 07:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0