Att ha tråkigt.

Jag kommer från: Mora
Jag heter: Ellen Karolina Margareta Åhs
Tycker du om någon just nu? Oja.
Om sex månader: Är det Juli.
Jag samlar på: Kärlek.
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på hur arg eller ledsen jag är men oftast min bror.
Gillar du golf? Que?
Vilken tid gick du upp idag? 12.20
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja, and I liked it.
Har du sovit ensam inatt? Tyvärr.
Har du strumpor på dig nu? Alltid.
Hur svarar du i telefon? Hej?
Vad ska du göra ikväll? Kika film, sova.
Vad ska du göra imorgon? Plugga med Sara, gå på föreläsning, städa.
Var vill du bo när du blir stor? Där jag trivs.
Är det okej att gråta? Ja, speciellt till Titanic.
När grät du senast? Det minns jag inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? Våren och sommaren <3
Laddar du ner musik och film från internet? Ja.
Skulle du göra om du vann en miljon? Le.
Bär du glasögon eller linser? Glasögon när jag läser, ser på tv och kör bil.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Är väl inte hemskt nödvändigt.
Har du piercing? Nope men ska göra.
Har du tatuering? Nope.
Vill du gifta dig? Kanske.
Vill du ha barn? Tror inte det.. Men jag kanske får någon idé någon dag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0