Hopp.

Sov riktigt länge idag, blev sent igår då Peter den stackaren inte sprang hem förrän 1. Uuu. Men gott sov jag, är inne i en period nu när jag drömmer en massa knäppa drömmar. Fast lite kul är det.

När jag vaknade låg jag kvar i sängen och kikade lite i nya Glamour-tidningen. Hittade ett par vantar från WESC som jag vill ha. Skitsöta vita stickade. Köpte ju nya vantar när jag var hemma i mora men dom gick självklart sönder i princip på en gång. Bättre att betala lite och få rikiga grejer som håller ordentligt. Efter sängmyset tog jag mig min vanliga dagliga morgonpromenad fast den var inte helt som vanligt. Är van att snön ligger kvar ända in i slutet av mars, ibland början av April. Men nu är det helt bart nere i Karlstad. Gröna gräsmattor, solen kikade fram lite då och då.. Riktig vårkänsla trots att det bara är jan. Gick och smålog för mig själv.

Idag är en sån dag som inte kan gå fel.

Dags att lägga på ett kol. Johan kommer om en kvart, tentaplugg på gång.. Ska bli såå skönt när tentan är gjord imorgon eftermiddag..


Kommentarer
Postat av: chefen

Sug på den här feelingen som du har nu och låt den räcka riktigt LÄÄÄNGE. Den mår du och alla andra bra av. Vi håller tummarna inför morgondagen och sedan kan du se fram emot lite dansträning på torsdag som belöning. Vantar kan du köpa på rea nu då affärerna rear ut alla vinterkläder. Inga vantar för över 300:- då blir jag sur. Puss och kram M

2009-01-13 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0