Ibland..

vet man inte om man ska le åt livet eller bara lägga sig och dra täcket över huvudet. Ibland är det förvirrat.

Jag har längtat hem till Karlstad lite under tiden jag har varit i Mora. Men bara lite. Nu vill jag inte åka alls.

Igår kväll var jag hos Jerk, Markus var också där. Det var trevligt. Efter det kom Jacob och hämtade mig, vi hämtade Annika och han släppte av oss på Wasa. Var inte jättemkt folk där, men det blev vad vi gjorde det till. En trevlig kväll. Trevliga människor.

Jag vill inte åka tillbaka. Tror jag. Kanske.


Min mage är för övrigt helpaj och det har jag ordnat precis alldeles helt själv. För mycket festande, för lite sömn och en massa stress är ingredienserna till den perfekta maggitarren. För att få till det där lilla extra stinget kan man även addera en fobi.


Smaklig måltid.


Lady gaga - Poker face


Kommentarer
Postat av: chefen

Nu börjar vardagen igen för oss alla. Du ska till skolan och det gäller att ligga i nu till den 14:e.

Vi saknar naturligtvis dig nu när du "åkt hem" men det är bara som det ska vara. Sköt om dig och vila mycket nu för det behövs. "Spökena" kan du be dra dit där det är mycket varmare än här för du har viktigare saker att ägna dig åt. Ät rätt saker nu och sov ordentligt för det är bra medicin för magen.

Kram och sov gott från Chefen & co

2009-01-06 @ 19:42:19
Postat av: chefen

Nu börjar vardagen igen för oss alla. Du ska till skolan och det gäller att ligga i nu till den 14:e.

Vi saknar naturligtvis dig nu när du "åkt hem" men det är bara som det ska vara. Sköt om dig och vila mycket nu för det behövs. "Spökena" kan du be dra dit där det är mycket varmare än här för du har viktigare saker att ägna dig åt. Ät rätt saker nu och sov ordentligt för det är bra medicin för magen.

Kram och sov gott från Chefen & co

2009-01-06 @ 19:43:55
Postat av: chefen

Nu börjar vardagen igen för oss alla. Du ska till skolan och det gäller att ligga i nu till den 14:e.

Vi saknar naturligtvis dig nu när du "åkt hem" men det är bara som det ska vara. Sköt om dig och vila mycket nu för det behövs. "Spökena" kan du be dra dit där det är mycket varmare än här för du har viktigare saker att ägna dig åt. Ät rätt saker nu och sov ordentligt för det är bra medicin för magen.

Kram och sov gott från Chefen & co

2009-01-06 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0