Lördag.

Har äntligten slängt ut all jul. Bort med gardiner, dukar, ljus, blommor och annat tjaffs och in med nytt. Så himla skönt, visst är julen mysig men någon måtta får det vara.

Igår var jag väldigt duktig om jag får säga vad jag tycker. Skrev min essä, tvättade två maskiner, städade en del, åkte och handlade och lagade god god god mat. Måste skämma bort sig själv ibland. Med andra ord ställer jag inga som helst krav på mig själv idag. Ska bara vika tvätten sen igår, ta en promenad och läsa lite i nya kurslitteraturen eftersom jag åker hem till Mora på fredag och då kommer det inte bli mycket pluggat.

Markus ringde mig igår kväll, eller inatt kanske jag ska säga, vid 12 i alla fall. Han, Runää och Flo var ut, skulle in på wasa men dem var för gamla *var något slags gymnasiegalaj*.. Runää var rätt slirig, trevlig och glad. Jag saknar mitt Mora. Vill ofta hem till min elit och tillsammans med dem slå världen med häpnad!

Nej, nu är det dags att ta sig i kragen och få något gjort. Ligger i soffan med pyamas, morgonrock och täcke över mig. Har ätit frukost men inte gjort mycket mer än så idag. Dock är jag värd detta efter en tids intensivpluggande till tenta och essä-skrivande.



Volbeat - Sad Man´s Tounge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten är härligt duuueee!!

2009-01-20 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0