Mission accomplished.

Då var tenta nr 3 i ordningen avklarad. Emma kom hit vid nio i morse för att jaga upp mig ur sängen och ta en morgonpromenad, det misslyckades hon med *jag med för den delen*. Det hela slutade med att jag somnade om i varma sköna sängen och Emma somnade på min soffa, vi vaknade vid 11. Gjorde mat, oroade oss inför tentan en del och gick dit. Har nog aldrig varit så nervös för en tenta eller ett prov som jag var idag. Det kommer med åldern, ju äldre jag blir desto mer oroar jag mig för ditt och datt. Hursom, satt från 14 til 15,45 sen var jag klar. Som vanligt blev Emma klar före mig. Verkar som att det gick bra för oss båda, vi svarade på allt och jag ljög ihop något på *den enda* frågan jag inte hade stenkoll på.

Vågar inte tro att jag får mer än G men hoppas på ett VG. Drabbad av blodad tand..

Efter all oro, svettpärlor i pannan och skrivkramp åkte vi till BK och åt oss feta(re) och var nöjda med livet. Det är så det ska vara. Tur att fröken Kil hade rabattkuponger då vi båda är fattiga som kyrkråttor. Något måste man unna sig.

Nu ska jag ta en dusch, tända en massa ljus, göra något gott att äta och krypa upp i soffan framför en film. Gött!

Jenny kommer 12 imorgon för att skriva essä.

Kommentarer
Postat av: chefen

Fin blogg du fått. Grattis!

Härligt att tentan är över. Hoppas firandet på BK blev lyckat. Kavla nu upp ärmarna och ta dig an essän så är alla MÅSTEN avklarade för ett tag. Ta fram teoriboken och ha som kvällsläsning istället för att sitta och stirra på film. Det lönar sig att byta ut filmtittandet mot något som ger resultat. Ikväll stundar ju dessutom lite motion i form av första dansträningen. Det blir nog jättekul. Vi hörs snart igen - om du kommer ihåg telefonnumret.

P & K M

2009-01-15 @ 07:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0