Ottan.

Idag är jag uppe i ottan, för alla andra är det normalt att vara vaken såhär dags men i min värld händer det inte ofta, i alla fall inte de senaste veckorna.

Skulle ha åkt till tandregleringen och fått rälsen i överkäken i morse men dem ringde och sa att det var något fel med bokningar och skit. Så jag log och tänkte att jag skulle somna om vilket jag inte lyckades med alls. Låg dock kvar i sängen tills för en halvtimme sen. Har hunnit sätta igång en maskin med tvätt, dona lite och få i mig frukost. Nu sitter jag med mitt blåbärste och myser i soffan. Packa snart.

Mora nästa. Åker ner till Karlstad igen runt 16e-17e feb. Emma min Emma ska vattna min enda blomma och ta in min post medan jag är borta. Thx hun..

Ärums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0