Ovant.

Sitter och kikar på körslaget.. Gillar det inte riktigt, vet inte varför - det är helt enkelt bara inte min grej. Förra säsongen kollade jag varje gång men det var bara för att Team Cans var med, och med i Cans var Nina *inte missa*

Ska kolla på en film nu i alla fall, har precis ätit efter en förkyld dag med en del pluggande. Godissugen är jag också men något sånt blir det icke. Gillar inte godis heller, rätt äckligt egentligen och så behöver min inte längre så aktiva kropp något godis, verkligen inte. Borde hålla mig från kolhydrater med tanke på magen också (både innuti och utanpå).

Film nu, The curious case of Benjamin Button. Kollade på Changeling igår och den var riktigt bra måste jag säga.

Prosit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0