Top of the world.

Jag är sjukt nöjd, jag bara ler, kan inte sluta.

Är så nöjd med livet, jag älskar det. Vill bara slänga på mig skyhöga klackar, ta en Annika och en bag in box och bara dansa hela natten!

Sitter och försöker läsa artiklarna till seminariet imorgon och visst är det intressant men det finns mer intressanta saker att ägna sig åt just nu känner jag. Här sitter jag och läser om queerteorier och lesbiska måsar medan jag genom fönstret ser allt livet har att erbjuda.

Har pluggat mest hela dagen så nu är jag värd en dusch och ett snack med Stina :)

Mitt leende skulle förmodligen kunna kallas för kroniskt - i alla fall ikväll.

Kommentarer
Postat av: Spunk

med Lady Gaga - Pokerface på repeat!!all night looooong!!

2009-01-09 @ 01:05:57
URL: http://zphanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0