090320

Har pluggat en sväng nu i eftermiddag, skummade 50 sidor. Ska gå upp i tid och plugga som en dåre imorgon - är planen. Om det är fint väder när jag vaknar snörar jag nog på mig ett par passande skor och tar en morgonpromenad. Det kan behövas efter kvällens *den senaste veckans* chips, riskakor, godis och bullar. Legat på latsidan ordentligt på sistone. Måste verkligen börja röra på mig mer och äta nyttigare. Beach 09..

Gav mig själv lite vuxenpoäng idag. La in en massa kommande räkningar på min bank *internet* och sorterade in en hel hög med räkningar, följesedlar mm i min pärm. Märkte att jag förmodligen för köpa fler pärmar och ha en hel pärm till varje grej jag nu har en flik för, i min enda pärm. En till smart grej som ska fixas är en anslagstavla. Hur bra är det inte att ha en sån? Sätta upp massa kom-ihåg-saker. Typ vilken dag parkeringstiden går ut, vad som ska handlas, sånt som man måste göra och inte får missa. Så kan man ju faktiskt sätta upp lite kort på nära och kära också. FAN vilken bra idé!

Sitter och väntar på Ulla nu. Vi ska kika på lite film, så han ska guida mig genom Lucky number slevin.

Hoppas på finväder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0