April april.

Nu är det äntligen April. Våren är på gång på riktigt, om det inte redan är vår nu? Stötte på en fluga i min hiss idag, då måste det vara vår?

Om ca 9 och en halv timme ska jag befinna mig på tandregleringen, tingvalla. Rälsen i överkäken ska på plats och om jag har fattat det rätt ska även bågen i gommen bort. Härligt att slippa bråka med den, mindre härligt att se ut som 12 år gammal tills jag är 20. Yey me. Men men, vad gör man. Kommer vara värt det när det är klart.

Ska hänga upp lite tvätt från igår som jag inte tagit reda på än. Självdiciplin var det ja. Därefter siktar jag mot sängen. Tänkte försöka hinna med en morgonpromenad och en halvtimme i solariet innan det är dags att bege sig in mot stan imorgon förmiddag... Haha. Vem försöker jag lura.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0