Bakfull och oförlovad...

.. men det var jävligt värt igår! Volbeat spelade på nöjes. Jag förade och gjorde i ordning mig hos Johan för att sen möta upp Emma och hennes girls från Kil utanför nöjes runt 20. Klockan 22 skulle dom börja spela men det blev försenat. Efter många om och men hade jag armbågat mig fram genom folkmassan framför scenen och stog allra längst fram. En kort stund senare började killarna spela. Det var värt. Jag finner inga ord. Jag gör verkligen inte det.

Öland verkar bli alldeles för dyrt för mig i år. Får se om jag åker. Dessutom är jag sjukt sugen på p & l då både Volbeat och Mötley spelar. Kanske skippar Öland i år och kör p&l och malung istället. Känns väldigt aktuellt just nu.

Han har nästlat sig in i mitt sinne igen, jag är så fast. Som vanligt. Pirr i magen och töntiga fniss för mig själv. Jag gillar inte det här. Men vad gör man? Hur jag än vänder och vrider på mig för att slippa undan så slutar det alltid pricksis såhär ändå. Snart orkar jag inte göra motstånd längre...

Bilder från igår kommer nog senare. Ska städa av här hemma nu och göra lite mat. Tvmys ikväll. Lugna gatan.

Mamma Pappa ♥



Kommentarer
Postat av: Tommy

Ojojoj.....jaaa....men den dagen kommer den också, som man väjer bort öland!! Den har tydligen kommit för dig ser jag!:P iiiiiii!

2009-03-09 @ 12:45:21
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0