Det finns en gud?

Från att igår ha varit sveriges grinigaste unge är jag idag på topp. Och då menar jag verkligen på topp. Livet leker och jag älskar det. Mina kära föräldrar som är dom bästa jag vet sponsrade en slant till en biljett så imorgon ska jag på VOLBEAT (!) Har även haft en alldeles perfekt träning ikväll här nere i Karlstad. Därefter åkte jag och Johan till Maxi och handlade. Duschade direkt jag kom hem. Så nu sitter jag här, nyduschad, ska äta lite soppa och kolla på SATC och drömma om morgondagen och livet.

Mamma & Pappa - jag älskar er ♥

Hade förresten fått besked från försäkringskassan om bostadsbidrag, märkte jag när jag kom hem. Kommer att få 1 100 i månaden. Yey me! Får dessutom retroaktivt för januari och februari, så imorgon trillar 2 200 in på kontot. Dom ska sparas!

Kommentarer
Postat av: Spunken

Karro, du har blivit utmanad!! ;)

2009-03-06 @ 12:26:52
URL: http://zphanky,blogg.se
Postat av: chefen

Njut av att alla bekymmer helt plötsligt lyftes bort från dina axlar. Det är nämligen så här att när nöden är som störst så är hjälpen som närmast.

Ha så kul på volbeat och se till att du kommer hem ordentligt. Var inte ute och surra hela natten. Vi ses ju inte förrän till påsk du och jag så ha det så bra. Läs din mail förresten. Kram M

2009-03-06 @ 14:31:33
Postat av: chefen

Njut av att dina bekymmer lyfts bort från dina axlar. Tänk på att när nöden är som störst är

hjälpen som närmast. Ha det så bra och njut av din kväll med Volbeat. Håll i dina pengar med järnhand de kommer att behövas längre fram. Var inte ute och surra hela natten utan åk hem i vettig tid. P&K M

2009-03-06 @ 15:15:26
Postat av: Lovar Lovar

Hej gumman. jag saknar dig...

min tel är helt död... så jag vet inte om du har försökt att ringa mig.



ska ner och köpa mig en laddare idag lr snart vill säga.

hoppas jag hinner prata med dig en sväng innan du åker på volbeat.. Om inte ha så roligt...

är en anning avundsjuk---

2009-03-06 @ 16:04:45
Postat av: Tommy

Haha! Bostadsbidraget!! Se till att du håller koll på hur mycket cash du drar in nu, för de kommer kräva tillbaka varenda slant du inte är förtjänt av!;) haha! Det är hemskt! Men GRYMT BRA så länte det funkar!!

2009-03-11 @ 10:03:17
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0