faaan, jävla oflyt hela tin

Moravistelsen har varit bra, i alla fall till största delen. Vissa saker har skitit sig och jag känner mig som att jag blivit överkörd av en ångvält. Jag trodde att jag höll ställningarna och hade koll men tydligen inte. Fan fan fan. Svaghet var ju en egenskap jag intalade mig själv att jag inte hade. Ack så jälva fel man kan ha!

Hursom. Skönt är det då att komma hem till det trygga. Som sagt. Blev lite mkt av det goda på wasa igår så fröken fräken har inte varit lämplig som bilförare idag. Åker ner till Karlstad imorgon istället. Miss i planeringen men damn, vi hade kul igår. Med undantag från vissa omständigheter så var kvällen lyckad.

Nu ska jag sova så jag kan packa ihop mitt pick och pack ock bege mig mot sydligare breddgrader imorgon.

TJUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0