Finally.

Efter många långa djupa andetag, suck och stön är tentan avklarad! Hur skönt är det? Helt underbart. Efter ca 7 timmars effektivt plugg hos Emma igår trodde jag att jag skulle somna ovaggad när jag kom hem. Men icke, låg och bodelade till runt 3. Yey me.. Snacka om att jag var seg när jag pallrade mig upp 7 i morse och gick mot skolan. Trött tjej.

Idag ska jag inte göra något alls, mer än att fundera ut vad jag ska äta, hänga lite tvätt och kolla på en massa SATC och sunes sommar. Det är jag värld.

På onsdag trillar det in pengar på kontot. cant wait.

Det är ingen glädje att vara sysslolös,
det roliga är att ha mycket att göra
...och strunta i att göra det.

Mary Wilson Little

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0