Finväder och nackont.

Jag vettefan hur jag har legat inatt, kan inte vrida huvudet åt höger utan att det gör apont i nacken. Verkligen ont. Vet inte hur jag ska ligga i soffan och kika på tv utan att krevera och sitter jag upp i soffan måste jag vrida huvudet åt höger för att se tvn. Yey me... Fröken gnällspik är på gång igen.

Fick en sms-avi om att min väska har kommit nu. Ska hoppa in i bilen och fara och hämta den, fortsätter till Bergan och lämnar tillbaka västen jag köpte igår. Jag är inte kär i den, den kommer med andra ord inte användas så mycket att det är lönt att ha kvar den.

Nej, dags att sätta igång. Måste diska också, köket ser förjävligt ut. Ge mig ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0