Grattis till Sara!

Stort grattis till en viss Sahara idag som tog körkort i förmiddags! Det är inte illa pinkat, så grattis gumman och håll dig på vägen nu :)

For ut till Bergan och lämnade tillbaks västen, köpte ett korallfärgat nagellack och en klänning. Trodde inte att klänningen jag hittade på Ginas hemsida fanns kvar, någonstans, varken på internet eller i butik. Men där hängde den. Så jag tog mina 150 spänn från västen och la till 149. Det gillade jag. Skönt med något nytt att ha när man går ut och inte samma gamla outfits hela tiden. Plus att den passar utmärkt till skorna jag köpte på kupolen i somras, ni vet dom jag snackade i telefon med på Odd och Evas möhippa/svensexa ;)

Har även hunnit diska en hel del sen jag kom hem. Tog en paus med lite mat framför tvn men jag ska snart fortsätta. Måste börja bli lika duktig som jag var när jag precis hade flyttat in. Då diskade jag direkt jag hade lagat mat/ätit. Så skönt att slippa samla på sig så det blir som det blev nu.

Kvällen kommer spenderas framför datorn med en massa Gossip Girl. Tankade hem hela första säsongen idag. Mycket bra.

Igår räckte det. Jag har bett människan inte höra av sig, låta mig göra det när jag känner att jag vill *om jag någon gång i framtiden skulle ha lust att göra det*.. Meeeen, det respekterades inte och stup i kvarten får jag meddelanden på msn och facebook. Så som sagt - igår räckte det. Du förstör bara för dig själv. Just nu vill jag fan inte veta av dig. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: chefen

Tja det är verkligen en upplevelse att läsa din blogg. Det är en kvalificerad träning i svordomar. Det är verkligen BRIST PÅ ORDFÖRRÅD som visar sig på detta sätt. SKÄRPNING!!!!! Jag vet att du har ett ordförråd som många saknar och då kan man uttrycka sin besvikelse och ilska på annat sätt än med billiga svordomar.

Vuxenpoäng dock för att du lämnade tillbaka västen. Den behövde du inte. Klänningen var fin och den kommer du att ha mycket nytta av - bl a i påsk.

Uppryckning angående ordvalen i fortsättningen.

P & K M

2009-03-27 @ 08:28:38
Postat av: Storebror

Den där chefen (vem nu det är... ;-)) verkar ha rätt vettiga åsikter ibland. Skrivet språk är en sak och talspråk är en annan. Läge att träna även på det om du ändå ska kapa bort svordomar (vilket behövs!). Då blir texterna lika långa även efter cencuren... =)



2009-04-01 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0