Härligt.

Hundarna var hos veterinären i morse och fick sina vaccinationer. Passade även på att söva min lilla skrutt för att klippa klorna på honom och kolla upp knölarna han fått på ena sidan. Som vanligt klarar jag aldrig av att följa med till veterinären, blev vettskrämd när jag var liten och jag antar att det sitter i. Låg hemma i sängen och var sjukt orolig *ja bror, fröken superlativ* och fick inte i mig någon frukost förrän mamma ringde och sa att knölarna inte var "farliga". Inga tumörer eller annat läskigt med andra ord.

Mitt på dagen for jag till Martin, vi tog en tur på skotern. Körde lite på sjön och åkte upp på berget *gesunda*.. Satt och njöt av solen en sväng. Jäkla fint väder. Efter att ha blivit bortskämd med äkta sol åkte jag och la mig i solariet på jobbet, somnade en halvtimme. Gott.

Passade på att tvätta bilen nu medan jag är i Mora. Skönt att ha det gjort. Den kommer med all sannolikhet bli skitig imorgon igen när jag kör ner till k-town men spela roll. Fan inte okej att den ser ut som den gjorde nu. Bytte torkarblad, köpte lite annat jox på mekonomen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0