Home sweet home.

NU vill jag hem till Mora, samtidigt som det ska bli kul att komma igång med ny kurs här i K-town. Plus att jag fick ut omtentan idag, låter inte superkul *ser man fram emot en omtenta kan man inte ha mycket till liv* men det ska bli intressant och sjukt skönt när den är gjord. Cissi jobbar ikväll, till typ 3 inatt. Hon kommer hit imorgon när hon känner sig mänsklig så ska vi plugga. Trevligt.


Jag lever verkligen två liv.  Det brukar jag tjata om att jag gör. Ett hemma och ett här, i mitt andra "hem" eller vad det nu är. Kan inte kalla Karlstad för "hemma" än. Det är fortfarande Mora som är hemma, så kommer det nog alltid att vara. Det trivs jag nog med. Men samtidigt längtar jag efter den dagen jag kan komma till Karlstad och känna att shit, fan det känns bra, jag är hemma och jag trivs som fisken i vattnet.

Det i särklass bästa *troligtvis, man vet aldrig vad som händer* med att vara i Mora över påsk är att Ann kommer hem. Finally. Ovant att bo utan henne i närheten. Men nu, i påsk, då jävlar. SPRÄNGA.

Är det bara jag som börjar tvätta kl 1 på natten?


Kommentarer
Postat av: chefen

Passa dig för att tvätta så dags på nätterna. Hyresvärden kan få för sig att vräka dig om det är någon som klagar. Du har ju en förmån med tvätten schabla inte bort den pga ren dumhet (att tvätta mitt i natten). Det finns ca 15 andra timmar på dygnat då det går bra att tvätta. M

2009-03-29 @ 23:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0