Home sweet home.

Åker tillbaks til k-town på tors. Känns väl lite sisådär. Tentaperiod just nu också så det är väl inte sådär jättemotiverande. Men man måste ta itu med sånt också, kan inte bara glida runt.

Börjar äntligen bli vår här i Mora nu också. Rätt mycket snö än men den gör inte så mycket längre när det töar hela tiden. Däremot blir det jävligt halt. Skulle gå ut med hunden idag och gick ner för backen på gården, tvärs över gräsmattan. Lyckas halka och trillar som en fura med svanskotan i täten. Ni som känner mig vet att jag pajjade svanskotan 2004 under en hoppträning, fick lov att sälja hästen pga den lilla incidenten. Med andra ord gillar inte min svanskota att få ta emot smällar - typ som den idag.. Åkte till station och hämtade mamma bara sen har jag legat i sängen resten av kvällen. Ajaj.

Nej. Ska duscha en sväng, se en film och sova. Ta hand om min onda rygg så att jag förhoppningsvis kan åka skoter med Martin som planerat *för 50e gången* imorgon eftermiddag. Blir fint det.


Ska ta lite bilder här hemifrån innan jag åker tillbaks till verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0