Kids.

Kom till Mora rätt sent igår, och hem kom jag ännu senare. Vid åtta kom jag fram och då åkte jag direkt och solade på jobbet en halvtimme. Vidare därifrån till Maxi och sen till Nusnäs. Hämtade lite öl och annat. Hem kom jag väl runt tio, lagade mat och hade tv-mys med pappa. Fast vi pratade mer än vad vi kollade på tv. Värd kväll. Kom i säng vid fyra. Blir så jävla uppe i varv på kvällarna. Innan jag gick och la mig lyckades jag städa lite i tvättstugan och tvätta en maskin. Skönt att ha nästan alla kläder rena, bara att välja och vraka.

Duffy, mamma och pappas valp, växer så det knakar. Redan mycket större än när jag var hemma sist *två veckor sen*... Söt som få men driver mig till vansinne. Är inte rumsren för fem öre, skäller och har sig *väckte mig och pappa två gånger i morse* och låter inte dom andra hundarna vara när dom försöker tat lugnt och sova en sväng. Som sagt, jag blir galen men hon är ju för söt för att jag ska kunna bli så arg som jag skulle vilja.

Ska dona i ordning lite nu och åka upp till Joel i Orsa. Baka och kika film. Mys.



jävligt värd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0